Diana are 18 ani de experiență profesională în organizații non-guvernamentale. Expertiza sa este în management organizațional, management de proiect, dezvoltare de modele și de programe educaționale experiențiale (learn by doing), servicii sociale, strângere de fonduri, evaluare impact programe, formator de formatori. Diana este membră în jurii naționale și internaționale care recunosc, premiază sau acordă granturi pentru ong-uri și structuri de economie socială.
Începând din luna mai 2015, Diana este director executiv - comunicare si fundraising pentru Organizatia Umanitara CONCORDIA. În perioada 2004 – aprilie 2015 Diana a fost una dintre artizanii dezvoltării uneia dintre cele mai mari mișcari de tineret - Cluburile IMPACT (2500 de tineri în România) și a contribuit la replicarea modelului educațional IMPACT la nivel internațional (10 țări), în calitatea sa de Manager al Fundației Noi Orizonturi.
Fellow Aspen Institute Romania (2011), premiul ”Leaders of the Future - Grassroots Education Award, acordat de Aspen Institute Romania în numele Comunității pentru dezvoltarea educației în România” (2011). Diana a fost bursier al Executive Master of Bussiness Administration (Pilkington Ratiu Bussiness School) și are un Masterat în Dezvoltare Comunitară, Facultatea de Științe Politice și Administrative, Universitatea Babes-Bolyai.
Membră în Consiliul Director al Federației încă de la înființare (2015)
Deține un master în Comunicare obținut la Universitatea McGill din Canada și are o experiență de 25 de ani în management de proiecte educaționale atât în Romania, cât și la nivel internațional. Din 2009, Claudia conduce Asociația Aproape de TINEri din Craiova. Plecând de la puternica convingere că tinerii și copiii au un potențial extraordinar și sunt investiția cea mai de preț a unei comunități, Claudia a dezvoltat și implementat proiecte de educație non-formală lucrând cu peste 1000 de copii și adolescenti. Este implicată activ în proiectul EROI, o platformă canadiană de formarea a caracterului și creșterea încrederii în sine pentru adolescenții de 11-14 ani. Înțelegând că educația copiilor nu poate fi făcută decât printr-un puternic parteneriat părinte-profesor, Claudia a creat o comunitate cu peste 300 de copii și 600 de părinți în jurul programului non-formal de învățare a limbii engleze FLY HIGH ROMANIA https://www.flyhighromania.ro/).
Din 2017, Claudia a generat un spațiu interactiv de învățare și interacțiune între elevi, părinți și profesori, LIFE EDUCATION, organizat anual printr-o conferință internațională. Ca mamă a doi copii și educator, Claudia aspiră la o școală în care copiii se dezvoltă frumos în toate aspectele și la care ei merg cu plăcere pentru a se pregăti pentru viață.
Membră în Consiliul Director al Federației din anul 2018.
Lider al Asociației ROI, Simona David Crisbășanu a inițiat și coordonat proiecte inovatoare precum Zburd-Educație prin coaching și Adoptă un liceu, care s-au axat pe intervenția în licee (în special tehnologice) din întreaga țară și au încurajat colaborarea profesori-elevi-părinți-comunitate cu rezultate remarcabile. Recent, a lansat harta școlilor care transformă educația în România – www.scoalazburd.ro.
Absolventă a ASE București, Simona are o bogată experiență profesională în domeniul comunicării și în dezvoltarea de proiecte educaționale, fiind pasionată de coaching. În urmă cu 10 ani, a părăsit lumea corporatistă pentru a introduce coachingul în educație prin proiectele Asociației ROI. A susținut activ dezvoltarea Coaliției pentru Educatie (www.coalitiaedu.ro) încă de la înființare, din 2015.
In 2014, Foreign Policy Romania a nominalizat-o pe Simona printre cei 100 de români care prin puterea ideilor sau a exemplului mișcă lucrurile în România. A primit premiul Femeia Anului 2014 pentru Excelență în Educație de la Revista Avantaje. In 2017, s-a aflat pe harta inovatorilor sociali din România publicată de Ashoka. Iar în 2018, a fost una dintre cele 100 de femei prezente în volumul „Forța Civică a Femeilor”.
Fabi are 30 de ani de experiență activă în educatie, dintre care 12 ani ca profesor de Istoria literaturii engleze, urmați de alți 18 ani ca antreprenor în educație. Faptul că își desfășoară activitatea de zi cu zi la granița dintre sistemul privat de învățământ și realitatea imediată a celor mai mulți elevi din sistemul public de școală îi oferă o perspectivă amplă asupra contextului și nevoilor actuale din educație. A format peste 12 generații de studenți dintre care unii profesează astăzi alături de ea în cadrul a ceea ce se poate numi un vis devenit realitate: Școala Gimnazială Questfield, www.questfield.ro
Cu expertiză în design curricular și sisteme alternative de educație, evaluator și formator de formatori, Fabiola pune în slujba elevilor și a colegilor săi metode, bune practici și o gândire pedagogică pe care continuă să le perfecționeze, rămând în contact permanent cu inovațiile din domeniu. De la înființare Coaliției, Fabiola Hosu practică cea mai bună versiune profesională a sa în cadrul acestei organizații, contribuind potrivit ariile de expertiză și reușind să demonstreze capacitate imediată de răspuns, de adaptare și inițiativă.
Claudia are o experiență vastă atât în sectorul non-guvernamental , cât și în domeniul corporatist. Și-a început activitatea profesională în Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturală (parte a Soros Open Network) ca manager financiar, apoi a continuat în domeniul privat în funcții de conducere, ca director de proiecte al firmei Combridge (membru al Deutsche Telekom Group) și ca director executiv al firmei Laromet Metal.
A absolvit Facultatea de Științe Economice și un masterat în Managementul Vânzărilor la University of San Francisco. Susține cursuri de instruire în diferite domenii. Este un promotor al importanței educației și al dezvoltării personale, considerând că resursa cea mai importantă a oricărei organizații este omul.
Membră în Consiliul Director al Federației din anul 2018
Anda coordonează de peste 10 ani proiecte de advocacy în România și la nivel internațional. Ca manager de programe a susținut și promovat modele educaționale integrate pentru comunitățile dezavantajate. Anda este coordonatoare de proiecte la Centrul de Resurse pentru participare publică și consultant pe dezvoltare organizațională, advocacy și raportare nonfinanciară. Alumna a programului de fellowship al Departamentului de Stat al SUA pe probleme comunitare și educaționale, motivația Andei este strâns legată de ideea de echitate socială.
Secretar General al Federației, din anul 2018.
Daniela este consilier parlamentar și lector universitar în cadrul Universității din București, specializată în educație și managementul resurselor umane. În perioada martie 2015- aprilie 2021 a condus Coaliția pentru Educație, federația organizațiilor neguvernamentale care își propun să contribuie la transformarea școlilor din România, astfel încât fiecare, elev sau profesor, să vrea și să poată să își împlinească potențialul. Organizația în care a crescut este Asociația C4C Communication for Community (wwwc4c.ro).
Susține în mod curent programe de formare pentru adulți în domeniul comunicării, resurselor umane, economiei sociale și procesului de formulare și implementare de politici publice naționale și locale și este partener de dezvoltare pentru persoane și organizații, prin proiecte de coaching.
Au fost membri în Consiliul Director
Vicepreședinte al Federației în perioada 2015 – 2020, se recomandă pe sine ca fiind pasionat de dezbateri, comunicare și, în sens larg, de educație.
A studiat la Universitatea din București și s-a apropia de domeniul managementului educațional, arie pe care a contribuit la activitatea Coaliției pentru Educație, în cadrul programului de master în domeniu, absolvit la King’s College din Londra.
Octavia Borș a absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universității Babeș Bolyai, Cluj Napoca. Ca parte din echipa Fundației Noi Orizonturi, Octavia a contribuit la dezvoltarea programului educațional IMPACT (implementant în peste 100 de școli din România) având pe rând rolul de mentor, trainer internațional (Nicaragua, Germania, Armenia etc.), manager de proiect și director de program. În prezent, Octavia Borș colaborează cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, în numele Fundației Noi Orizonturi pentru îmbunătățirea metodologiei de organizare a programului Școala Altfel.
(2016 - martie 2018)
Cristina Cristea este co-fondator al Universității Alternative. De peste 10 ani lucrează cu tinerii, sustinându-i atât prin programe individuale de mentorat și coaching, cât și în programe de training. Temele de interes sunt antreprenoriatul, îmbunătățirea proceselor din organizații prin Lean Six Sigma și educația.
(2015 - iunie 2017)
Ionela ocupă în prezent funcția de Director de Programe al Fundației Roma Education Fund România. Ionela activează în Fundație de peste 7 ani, coordonând activități educationale în cadrul Proiectelor Școală după Scoală – ID 55876 și ”Copiii și părinții romi vor la școală!” – ID 132996. Ionela a absolvit de curând programul “All About Parenting” privind metode inovative pentru educarea și dezvoltarea copiilor. Din 2003, a fost implicată activ în societatea civilă romă, lucrând în cadrul Agenției de Dezvoltare Comunitară “Împreună”. Ionela are o experienţă specifică în implementarea proiectelor în mai multe domenii: tineret, voluntariat și educație dar și o experiență de peste 3 ani de consultanță în cadrul companiei PricewaterhouseCoopers România. În toți anii petrecuți alături de Fundație, Ionela a contribuit semnificativ atât la procesele interne de management ale organizației, cât și la crearea și îmbunătățirea unor programe educaționale și a fost parte integrantă a procesului de poziționare a Roma Education Fund România, atât pe piața internă cât și pe cea externă.
(iulie 2017 - martie 2018)
Alexandru Ghiță este fondatorul EDUCATIVA – un grup de întreprinderi sociale în domeniul educației. Printre proiectele inițiate de Alexandru se numără RIUF, EDMUNDO, UNIVERSALIO, REVIRO, Optiuni.ro, AdmitereOnline.ro. Utilizând experiența din cadrul programului de MBA de la INSEAD, Alexandru susține creșterea competitivității sistemului educațional românesc, cel mai recent proiect în care s-a implicat fiind lansarea EA - The Entrepreneurship Academy – prima universitate de antreprenoriat din România.
(2015 - iunie 2017)
Pentru Liliana Romaniuc școala înseamnă acasă! Profesoară de matematică, în perioada comunistă, a crezut multă vreme că nu există fericire in viață dacă nu ești bun la matematică. Paradigmele educaționale i s-au schimbat treptat, pe măsură ce a întâlnit oameni care gândeau altfel, oameni care i-au facilitat experiențe inedite de învățare.
După 1990 a înființat prima școală privată din Iași. Douăzeci de ani mai târziu a înființat prima școală internațională din Iași. A fost inspector general școlar, este expert ARACIP și este implicată în procesul de reformare a sistemului educațional românesc. Învață continuu, este pasionată de educație, iar în ultimii ani s-a dedicat combaterii analfabetismului funcțional.
Doctor în științele educației, Liliana Romaniuc coordonează proiecte cu finanțare națională și internațională și a format mii de profesori și directori de școli, inclusiv din poziția de Președintă a Asociației Române de Literație (ARL).
(2018 – 2021)